۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

با صدور پیامی؛

عارف درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت

عارف درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین (ع) در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین (ع) در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، در متن این پیام تسلیت آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه "حاجیه خانم تابش" مادر بزرگوار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید، بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام حاج حسین خرازی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندش سهیم خواهد کرد.

این مادر شهید زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی رفتاری خود قرار داد و شیرمردی چون شهید خرازی را تربیت کرد که حافظ جان و مال و ناموس این آب و خاک شد.

مادران شهدا، اسطوره‌های صبر و ایثارند و عشق و شکیبایی فصل مشترک زندگی همه آنان است، مادرانی که در سال‌های جنگ تحمیلی اگرچه دلتنگ فرزندان‌شان بودند اما از آزمون صبر و ایثار سربلند بیرون آمدند.

اینجانب با ادای احترام به مقام معنوی این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران اسلامی، بیت معزز شهید خرازی، هم‌رزمان آن شهید گرانقدر تسلیت گفته و از خداوند منان برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌نمایم.»

محمدرضا عارف

معاون اول رئیس جمهور

کد خبر 6241746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha